D. Servion logo 1Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Σερβίων, με θητεία από 01.01.2024 μέχρι 31.12.2024, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

1. Την Δημοτική Σύμβουλο της παράταξης του Δημάρχου κ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ καθ' ύλην άμισθη Αντιδήμαρχο σε θέματα Καθημερινότητας, Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας του Δήμου και της  μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Θέματα Υποστήριξης του τμήματος Καθημερινότητας και Περιβάλλοντος και συγκεκριμένα:

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών Τμήματος Καθημερινότητας και Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Καθημερινότητας και Περιβάλλοντος, και ειδικότερα των κάτωθι επιμέρους οργανικών μονάδων αυτού:

α. Γραφείο Καθαριότητας

β. Γραφείο Διαχείρισης Απορριμμάτων

γ. Γραφείο Πρασίνου

δ. Γραφείο Οχημάτων

ε. Γραφείο Διαχείρισης Κοιμητηρίων & Σφαγείων

στ. Γραφείο Περιβάλλοντος

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Πάγιο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας.

 Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των μηχανημάτων του Δήμου.

 

2. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της παράταξης του Δημάρχου κ. ΧΟΛΕΒΑ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟ του Γεωργίου καθ' ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο στους τομείς Τεχνικών Έργων Στρατηγικού Σχεδιασμού & Διοίκησης του Δήμου και της επίβλεψης των διοικητικών διαδικασιών όλων των Υπηρεσιών του Δήμου. Του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των λειτουργιών του Τμήματος Τεχνικών Έργων και Μελετών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Περιβάλλοντος, και συγκεκριμένα των κάτωθι επιμέρους οργανικών μονάδων αυτού:

α. Γραφείο Τεχνικών Έργων

β. Γραφείο Μελετών

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης και ειδικότερα των παρακάτω διοικητικών ενοτήτων:

α.Γραφείο Προγραμματισμού

β.Γραφείο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Μηχανοργάνωσης

γ.Γραφείο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις κάτωθι οργανικές υπομονάδες:

Α. Τμήμα Διοίκησης

Β. Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης

Γ. Τμήμα ΚΕΠ

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

 Την τέλεση πολιτικών γάμων

 

3. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της παράταξης του Δημάρχου κ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΣΤΑΥΡΟ του Ηρακλή καθ' ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο σε θέματα Τουρισμού,  Επιχειρηματικότητας & Ανάπτυξης και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης στα θέματα των κάτωθι οργανικών υπομονάδων:

α. Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων & Επιχειρηματικότητας,

β. Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής και Αλιείας

γ. Γραφείο Πολιτισμού και Τουρισμού

δ. Γραφείο Απασχόλησης

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας  (ΟΕΥ) του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

 Την ευθύνη της συνέχισης των διαδικασιών που απαιτούνται για την επανεκκίνηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στη μαρμαροφόρο περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Καμβουνίων με ευθύνη στην οργάνωση, παρακολούθηση και συντονισμό όλων των λειτουργιών και την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των δράσεων και διαδικασιών του Γραφείου κοιτασμάτων γης του Τμήματος Καθημερινότητας και Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Καθημερινότητας και Περιβάλλοντος, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

 Την παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των δράσεων και διαδικασιών που σχετίζονται με την χρήση και την τουριστική αξιοποίηση των λιμνών, των μνημείων και των αξιοθέατων περιοχών του Δήμου.

 Την οργάνωση και λειτουργία όλων των λαϊκών αγορών και της εμποροπανήγυρης

 Την τέλεση πολιτικών γάμων

 

4. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της παράταξης του Δημάρχου κ. ΧΑΤΖΗΛΑΖΑΡΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ καθ' ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο Υποδομών και Περιφέρειας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των λειτουργιών του Τμήματος Τεχνικών Έργων και Μελετών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Περιβάλλοντος, και συγκεκριμένα των κάτωθι επιμέρους οργανικών μονάδων αυτού:

α. Γραφείο Συντήρησης Δικτύων

β. Γραφείο Συντήρησης & Υποστήριξης Λοιπών Υποδομών οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

 Την οργάνωση, παρακολούθηση συντονισμό του δικτύου ύδρευσης μέσω τηλεμετρίας.

 Την οργάνωση, παρακολούθηση συντονισμό όλων των δημοτικών κοινοτήτων.

 Την υλοποίηση και παρακολούθηση μικρών τεχνικών έργων & συντηρήσεων σε όλες τις δημοτικές κοινότητες.

 Την επικοινωνία με τους προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων και τη μεταφορά των προβλημάτων, των αιτημάτων των τους στη Διοίκηση του Δήμου για τις περαιτέρω ενέργειες.

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Γραφείου Διαχείρισης Επιφανειακών & Υπόγειων Υδάτων του Τμήματος Καθημερινότητας και Περιβάλλοντος, της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Περιβάλλοντος.

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Υπηρεσίας Δόμησης, καθώς και των κάτωθι επιμέρους οργανικών μονάδων αυτού:

α. Γραφείο Έκδοσης Αδειών Δόμησης

β. Γραφείο Ελέγχου Κατασκευαστών

γ. Γραφείο Πρωτοκόλλου

δ. Γραφείο Πολεοδομικών Εφαρμογών

ε. Γραφείο Χωροταξίας & Πολιτικής Γης

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

 

5. Την Δημοτική Σύμβουλο της παράταξης του Δημάρχου κ. ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ καθ' ύλην έμμισθη Αντιδήμαρχο σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής & Πολιτισμού του Δήμου και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τμήματος Προσχολικής Αγωγής, Παιδείας, Κοινωνικής Μέριμνας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:

α. Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης

β. Γραφείο Παιδικών Σταθμών και ΚΕΦΟ

γ. Γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας

δ. Γραφείο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων

ε. Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού και Αθλητισμού

στ. Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας

ζ. Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων

η. Γραφείο Προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι»

θ. Γραφείο Κέντρου Κοινότητας

ι. Γραφείο ΚΗΦΗ

οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας

(ΟΕΥ) του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και

Υπουργικών Αποφάσεων.

 Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των λειτουργιών του

Αυτοτελούς Τμήματος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης στα θέματα των

κάτωθι οργανικών υπομονάδων:

α. Γραφείο Πολιτισμού και Τουρισμού

 Την οργάνωση και λειτουργία του Πολιτιστικού Κέντρου του Δημοτικού Ωδείου

και της Φιλαρμονικής.

 Την υποστήριξη και υποβοήθηση εθελοντικών δράσεων με θετικό αντίκτυπο

στο δημόσιο συμφέρον.

 Την οργάνωση και τον συντονισμό των μορφωτικών – πολιτιστικών συλλόγων

του Δήμου και των δράσεων αυτών.

Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι

μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

 

Δ. Αναπληρώσεις

1. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Παπαδοπούλου Ευθυμία που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Χατζηλαζάρου Ελευθέριος,

2. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Παπαδόπουλου Σταύρου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Αγοραστού Θεοδώρα

3. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Χολέβα Καλλίνικου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Παπαδοπούλου Ευθυμία,

4. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ Χατζηλαζάρου Ελευθέριου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Χολέβας Καλλίνικος,

5. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Αγοραστού Θεοδώρας που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ Παπαδόπουλος Σταύρος,

 

 Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Χολέβας Καλλίνικος

ΣΤ. Η παρούσα να δημοσιευτεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.

 

Απόφαση 6/2024 906546ΜΓΗ5-95Υ.pdf